View Full Version : J-Ros ft. Beef Discussion (Dutch Only.. lol)

Pages : [1] 2

J-Ros
06-11-2008, 02:41 PM
Beef! Wanneer gaan we mijn ender filmen? Ik wil wel pop shov late flip over de enderspot van mn vorige film.. mogelijk toch? ;) Wanneer leids? :)

Beef
06-11-2008, 04:02 PM
Ja klinkt goed hahaah! Of je doet m over de hip door XD dat zou ook cool zijn! Btw ik ga morgen denk naar hardcore in de middag, meot nieuwe trucks! en eigenlijk ook een deck :p en schoenen! maar film gaat echt heel gaaf worden! ben je trouwens zeker van de muziek, dan kan ik chiller editen, dan ga ik je part er aan aanpassen, begrijp je wel =) als je wil kun je natuurlijk ook een keertje mee editen op je eigen part ;) we meoten allebei nog wel ff wat tricks want ik vind de parts nog net te kort! en de friends helemaal! :P als ik inspiratie heb voor tricks gooi ik ze hier wel neer :D laterrr

J-Ros
06-12-2008, 01:53 AM
Laats beef!

Ik heb alleen niet zoveel ideeën voor tricks.. ik heb al een intro, een stuk of 3 introos eigenlijk nu wel al.. :P Ender is prob.. dus vandaar mijn idee ;) Misschien komen we verder in leids nog op gekke ideeën :) Succes met hardcore! Kan je setje lagers meenemen voor mij? (A)

Beef
06-12-2008, 04:54 AM
Ik ga morgenochtend! heb je zeker school! haha zullen we zondag skaten? ik kan de hele dag :P btw dit forum is Nederlands om onze filme geheim te houden, maar is dus niet Crapdaan-proof hahahah ;) Hey Crapdaan =D maakt niet uit hoor :P

J-Ros
06-12-2008, 09:12 AM
Nope.. niet crapdaan proof.. maar crapdaan is aardig dus dat maakt niet uit xD Zolang hij het maar niet verder vertelt.. want deze informatie is natuurlijk net zo erg als uitgelekte zooi van het ministerie en de 2e kamer en dat soort dingen :)
Anyways.. zondag vroeg leids dan? :D

Beef
06-12-2008, 10:08 AM
Ja denk het wel weet neit wat voor weer het wordt!

J-Ros
06-12-2008, 10:30 AM
Ik ook niet.. btw.. discobeef pwnt! Je ziet t zo wel xD

J-Ros
06-13-2008, 04:09 PM
Schokkende ontdekking :o

NAME
Billy Marks

FAVORITE MUSIC
Dragonforce

Lol.. op fallenfootwear interview :P

Beef
06-13-2008, 06:20 PM
WHWHOWHWOHWOHWOWHOHO! vandaag op party van mn pas werk gingen mn pas baas en een collega van m dat nr spelen op xpert in ze ownden -_-'

J-Ros
06-13-2008, 06:27 PM
Ze ownden? Ze hadden ook 1 miljoen punten en kregen toen te zien dat ze 'fags' waren? :p Of was het toch stieken 'heroin hero'?

Anyways, wat vind je van mn niewue trick? Beetje toetouch.. maar dat mag ;)

Beef
06-14-2008, 04:58 PM
die aflevering is fantastisch :P maarja lol! hele maand juni nog wel wat vrijwilligerswerk doen naast mn geweonde werk! en 11 juli op vakantie

J-Ros
06-14-2008, 05:06 PM
Waah.. ik ga je nu bellen

Morgen pwnen ;)

Beef
06-18-2008, 06:17 AM
Was gaaf geweest :P ik denk dat we wel snel onze film af kunnen ronden toch!? binnen een maandje vast wel ofzo! btw we moeten nog een naam =D na onze laatste film beyond crap genoemd te hebben moet deze uiteraard 'skate weird or die trying' heten :D lekker orgineel XD ik heb geen inspiratie :p

Crapdaan
06-18-2008, 09:01 AM
Hallo

Beef
06-18-2008, 10:08 AM
hallo meneer

J-Ros
06-18-2008, 10:24 AM
Heey daan!

Ivo.. mijn naam is groen.. xD

Of een ander naam
- Almost (real tricks)
- Maak een dak kapot met een skateboard

Of serieuze namen:
- The Crapdaan Apreciasion Film (with a HUUGE spelling error..:P)

Maar nee.. ik weet niks :(

Beef
06-22-2008, 09:34 AM
Ik heb je part klaarliggen in lage kwaliteit (niet breedbeeld en een beetje lelijk) maar kun je het iig zien. is te groot voor mail though dus moet even via msn een keer!

J-Ros
06-22-2008, 10:16 AM
Vnaaf online? Ik bel anders/jij belt :p Of nu.. kan ook ^^

Beef
06-22-2008, 05:47 PM
Yo,

ben je al zeker vcan je muziek? kan ik nog bter editen richting de muziek zeg maar =) ga ik een beetje vertragen, ik dacht aan de trick in de run voor de ollie bus en sowieso de 1e trick van het part en de trick na je rare lip trick :P Eigenlijk is CD de enige die dit kan lezen dus kunnen we net zogoed voluit praten :P alleen geen verassing meer voor hem dan ;)

Wanneer is je PW week afgelopen? =D ben echt gehyped wil m echt afmaken maar ik meot meer vulling en jij dus een leuk einde ;) maar heb er alle vertrouwen in! succes met lernen!

J-Ros
06-22-2008, 06:01 PM
Nou, zaterdag ben ik de hele dag vrij! Ik werk zondag, dus zaterdag kunnen we leids pwnen.. ik zat te denken aan flink wat tricks over de bumb (bubble, toe, pop shov late).. hoewel ik wel graag een nieuw deck wil hebben, denk toch dat ik nog wel wat kan doen op mn crappy deckie nu :p We kijken.. ik heb pww van maandag tot vrijdag :o

Bier

Beef
06-23-2008, 04:08 AM
Nou, zaterdag ben ik de hele dag vrij! Ik werk zondag, dus zaterdag kunnen we leids pwnen.. ik zat te denken aan flink wat tricks over de bumb (bubble, toe, pop shov late).. hoewel ik wel graag een nieuw deck wil hebben, denk toch dat ik nog wel wat kan doen op mn crappy deckie nu :p We kijken.. ik heb pww van maandag tot vrijdag :o

Bier

Ik werk op zaterdag van 4 tot 7 :/

J-Ros
06-24-2008, 01:37 PM
Xpr3XV7GIko

Die laaste trick.. like lol?

Beef
06-24-2008, 03:07 PM
Madison?

haha wel erge trick idd :P:P freestyle is hipheid ik WIL SKATEN!!!!!!!!!!!!!!!!

J-Ros
06-24-2008, 03:16 PM
Yeah.. madison is ook een lid van het forum.. ik sprak dr vanmorgen tijdens t editen.. toen stelde ik t voor en ze ging er positief op in xD

Maar wat vind je van mn combi? ;) Alle wickie wockie weirdo crap in 1 combo xD

Beef
06-24-2008, 05:37 PM
haha wel erge trick idd :P:P freestyle is hipheid ik WIL SKATEN!!!!!!!!!!!!!!!!

Staat daar toch? :P ik wil skate skaten skaten morgen vrijwilligerswerk weer pfff word er para van maarja 1 na laatste keer :D

weet niet of we de film afkrijgen voor ik 2 weken op vakantie ga? 11 juli?

J-Ros
06-25-2008, 01:55 AM
Het moet maar.. ik wil een nieuw deck kopen en daarna ff die rail vijftig boardglijden, en die bump in leids pwnen :p

Beef
06-25-2008, 03:20 AM
ja idd maar mn part is gewoon enit groot genoeg dus het gaat misschien niet :/

J-Ros
06-25-2008, 07:14 AM
Ik ga grote kans vmiddag deckje kopen ^^ Hij is helemaal kapot getruckstnad.. lol

Kut freestyle gos :p

Beef
06-25-2008, 09:11 AM
bewaar m daarvoor dan:P gooi je er bart smit trucks onder lol

J-Ros
06-25-2008, 09:50 AM
ga ik ws ook sirieus doen.. ik primo er toch alleen heel veel op xD

ik had vandaag weer zon combi geland voor trebor: 3/4 underflip to primo, railflip to primo, to crossfoot :p

Beef
06-25-2008, 12:34 PM
Ja lache man, leuke railflip! maar geen discobeef echt slecht

Beef
06-27-2008, 10:03 AM
ROS MORGEN HALF 11 KRUISPUNT? skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! OMG BEYOND SPAM skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten!

J-Ros
06-27-2008, 03:51 PM
Boob!

11 uur KRUISPUNT! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! OMG BEYOND SPAM skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten!skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! OMG BEYOND SPAM skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten! skaten!

Beef
06-27-2008, 05:05 PM
WHOEHOE SPAM FTW! Ik heb ook foto-camera bij me =D kun j nog wax meenemen trouwens? :P hebben we mis nodig lol... weet niet of ik een beetje kan skaten maarja zie het wel! BTW morgen emot je wel 1 fot tre shov maken ander heb je skate =(

J-Ros
06-28-2008, 04:31 AM
True.. ik ga vanmiddag wel proberen hier.. als ik nog tijd over heb na het matchen van mn freestyle trick.. pogo to hs rail, latte flip out.. :P Daarna pak ik em terug :D

Edit:
Learners Freestyle Game of Skate
1. Trebor SKA
2. J-ros SK

^^

Beef
06-28-2008, 05:00 AM
:p nice

good luck

Beef
06-29-2008, 02:13 PM
YEA MORGEN LEIDS

whoehoe, ik hoop op een leeg park aangezien sommige scholen nog lekker druk bezig zijn! Maar wat ik bedacht misschien moeten we even bedneken of we wel dat friendspart willen! =( want zou wel gaaf zijn natuurlijk maar we hebben nu maar 2 friends :( (niels en ken :P ) dus daarom twijfel ik.

Ik hoop dat we morgen en overmorgen even goed los kunnen gaan (weet voor mij nog niet zeker, ik hou me nu rustig, hoop dat ik geen pijn krijg :/ ) Maar misschien kunnen we de film dan afronden in deze twee dagen! Dinsdag neem ik in ieder geval mn fotocamera ook mee dat is ook wel gaaf een keer =D

We moetne daarnaast ook even zorgen dat we een film naam verzinnen, waar we altijd zo goed in zijn :D:D:D ik zat te denken aan "beyond epic faillure" whahahaha geweldig toch?

J-Ros
06-29-2008, 05:57 PM
We hebben al iets met beyond.. gewoon epic failure zou wel te hard pwnen! Die naam laat me btw nu al hard lachen :P Heb er echt te veel zin in :D Nieuwe schoenen.. nieuw deck.. footage van Ken in de nieuwe film.. mijn vakantie kan niet meer stuk ^^

tot morgen!

Beef
07-01-2008, 07:25 AM
Waaaa vandaag was Epic =D ben aant bewerken alles is geweldig! Heb nu alweer zin om te skaten ;) alleen nog ff een ender voor jou:P maar virjdag kan ik enit skaten man mn pa is jarig.

Ik ga even door met bewerken ik zie je morgen wel geloof ik =D doen je ff bubble van een trap ofzo =D
Merging doublepost
Btw vind de bigspin wel bijna ender waardig =D of gewoon helemaal best epic haha
Merging doublepost
ROS ik heb vertragingen bij je vijftig vijftig lip en de trick voor je lange aanloop ollie... eerste trick is dus normale snelheid nu, vond het vool staan, maar ik hoor het wel als je die (of nog wat anders?) vertraagd wil zien!
Merging doublepost
hey Ros ik zat te dneken ik heb best veel beelden van je die eruit hebt gemikt die ik maar in de outro heb gegooid :P dus de outron is bijna alleen maar ros footie lol... maar ik kan het ook sturen, kun je het releasen als throwaway footage ;) ?

J-Ros
07-01-2008, 07:25 AM
Beef!

Ik denk dat je die trick met lange aanloop de trick moet vertragen.. maar de aanloop versnellen!

Misschien kan je ook nog wat doen met mijn vijftig handleiding schuif het uit.. (vertaal heel letterlijk.. lol) misschien van de handleiding tot het landen van de schuif het wat vertragen?

Btw.. kan jij ook ramped slowmo maken? :D

Edit.. iets met die boardglij naar achteruit op de rand bij het schuine stuk kan je misschien ook wat mee? ^^

Beef
07-01-2008, 08:00 AM
zou ook kunnen! tric na aanloop is btw niet vertraagd! alleen die ervoor ;) ik bedoelde 1e trick van je part is neit vertraagd sorry voor de onduidelijkheid

ps intros zijn epic

J-Ros
07-01-2008, 08:15 AM
Jaa.. 1e trick misschien ook wat vertragen? dubbelheid moet duidelijk zijn :p en ook die late trick.. voor die enorme aanloop (die versneld moet worden) naar de 2e trick in die run.. xD

Beef
07-01-2008, 01:32 PM
die late trick is al vertraagd =) maar aanloop doe ik wel met schok-effect, versnellen is zo lelijk :P ok?

J-Ros
07-01-2008, 02:37 PM
kan je em niet ramped versnellen? zeg maar dat de snelheid een gauss-kromme is.. xD

Beef
07-01-2008, 02:45 PM
kan maar het effect zie je neit zo goed ;) zoek maar naar mijn lala, die is ook telkens meer vertraagd ( per part van de fliptrick) 2 keer dus... btw de intros zijn GEWEDLIG =D het is nu - lucht - trick - beeld stil met naam en trommel geluid - naar fade snel out en beeld weer snel - lucht

ziet er echt tof uit :p al zeg ik het zelf natuurlijk!

J-Ros
07-01-2008, 02:48 PM
Haha.. maar bij jou ook egt.. hij failde wel vaak omdat je em over de hip kickte :p Maar die aanloop duurt 1000 meter.. xD versnel em anders toch gewoon.. 150% ofzo.. :p

Crapdaan
07-02-2008, 08:27 AM
Ee tjappies, zullen we binnenkort een sessie houden en alles pwnen? Mij maakt het niet zoveel uit waar. Als jullie naar Breda komen moet ik jullie wel waarschuwen dat er hier geen fijne spots zijn. Helemaal niks. De vaste skateplek hier is een kutbaantje met een bank en een paar quarters. =P

Beef
07-02-2008, 09:39 AM
klinkt goed! zoveel is hier ook niet te zien hoor :P ik wil best naar breda =D wel voor volgende week vrijdag dan dan ga ik op vakantie?! en aankomende vrijdag is mn pa jarig, zaterdag werk ik, ik dnek dat ros zondag werkt, ik niet =D maandag kan ik, dinsdag weer werken en woensdag kan ik ook, donderdag weer niet ;) zeg het maar!

J-Ros
07-02-2008, 02:56 PM
Doen we maandag.. en wat denken jullie van ladybird tilburg? ;)

Crapdaan
07-02-2008, 03:33 PM
Tilburg is sowieso best aardig om te skaten volgens mij. Maar anders zou ik het nie weten =P Mijn ouders willen me wel ergens bij jullie afzetten en dan gaan hun Den Haag in. Misschien is dat een goed idee?

Beef
07-03-2008, 05:21 AM
vind ik ook goed den haag is best gaaf om te skaten =D

J-Ros
07-03-2008, 05:59 AM
Den Haag? :eek: En Ladybird dan? :( Den haag heeft echt niet zoveel hoor :p Behalve Malie en t spui..

Beef
07-03-2008, 09:41 AM
ladybid is ook best :P sorry dat ik vandaag enit (nog een keer) skate ros, maar ben pretty dood van gisteravond lol

J-Ros
07-03-2008, 09:46 AM
Jij dood.. ik heb gister 21 kilomeer gepeddeld op 2 uur slaap :p

Beef
07-03-2008, 10:24 AM
probeer 3 uur staan wachten in het voorste vak van rem :P tussen duizenden mensen ;)

J-Ros
07-03-2008, 10:45 AM
Gast.. dat heb ik bij Bad Religion gedaan. Bij anti-flag stond ik ook zo goed als vooraan :p Ik denk dat 2 uur slaap, en dna 21 kanoen wel echt wat zwaarder is xD

Beef
07-03-2008, 10:51 AM
nee man mee zingen met "the one i love"(FIREEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeEEEEEEE) en IM GONNA DJ (AT THE END OF THE WOOOOOOOOORLD) kost veel meer energie =D daarna de epic train of beyond epic faille geboard, hij stopte bij elk station 10 minuten =D

J-Ros
07-03-2008, 12:03 PM
Je ging niet eens met de failboat? :(

En btw.. van bad religion kon ik veel meer nummers meezingen.. en schreeuwen terwijl je in t midden van een circle pit zit kost veel meer energie xD

Btw.. wil je me reppen? Ik heb bijna mn eerste zonnetje (A)

Beef
07-03-2008, 01:35 PM
haha echt erg ben je :P

Crapdaan
07-03-2008, 03:19 PM
Rep whore =P Mij boeit het trouwens niet waar we skaten als het maar nie in Breda is. Ik heb gister een gave spot ontdekt maar dat is dan ook de enige in heel Breda. Den Haag ken ik nie en Ladybird is wel droog.

J-Ros
07-03-2008, 04:11 PM
Den Haag is niks.. alleen een grote vlakte van slecht rijdende tegels (met allemaal mensen die mij haten en bedreigen.. je kent t verhaal ;)) en een miniscuul skateparkje. Ofterwijl: LADYBIRD FTW!

Beef
07-03-2008, 05:58 PM
Woei wat voor spot heb je gevonden?

J-Ros
07-04-2008, 04:16 AM
Beef! 11 uur kruispunt!

Crapdaan
07-04-2008, 07:37 AM
Een 3 stair, schuin asfalt waar je keisnel vanaf kan rijden =P Jee een spot! En Ladybird is wel gaaf al heb ik meer zin in streeten.

J-Ros
07-04-2008, 09:47 AM
Ik ben toch voor lady bird.. btw, film is af :D nu nog alles editten, en klaar :p

Beef
07-04-2008, 09:58 AM
ROS! even wat dingen! ik dnek niet dat ik je rock ooit nog terug ga vinden, boeit dat XD?
Wil je de 1e trick van je part vertraagd?

J-Ros
07-04-2008, 10:07 AM
Ja.. die rock vind je maar :p Ik moet wel een ramp trick erin hebben :o En ja.. eerste trick ook vertraagd.. goeie tricks vertraagd is de epicness ^^ Meer vragen? ;)

Beef
07-04-2008, 10:48 AM
En ik wil een lijstje met bedankjes hier!
Merging doublepost
en die rock vind ik niet XD mis is ie zelfs weg :| maar je hebt veel ergere tricks?
zal nog wel ff zoeken
Merging doublepost
nu ff eten super veel honger
heb nu bij je ender: laatse deel aanloop: 75 % snelheid - eerste deel trick: 50% - 2e deel trick: 25 % ik stuur het geheel nog maar mis niet vanadaag :/ kan ik mrogen eerder uploaden xd
Merging doublepost
en terug! de flash na je fs board is helaas in-film =( wat dus betekent dat er tijdens het filmen een schok was ofzo, ik kan m enit weghalen helaas! ik neem aan dat je wel gewoon die run erin houdt?! btw vergeet al het bovenstaande niet hier
Merging doublepost
Btw rock is niet meer met ons =(

J-Ros
07-04-2008, 11:03 AM
Jammer van de rock.. dan doe je het rare runnetje van vandaag er maar in ;) Ook jammer van die schok.. maar die overleven we wel :D

Btw.. het gaat echt epic (failure) worden.. ik ga nu beginnen aan lijst bedankjes ;)

Bedankt:
Beeftube2007
Niels & Mark
Sarwish
Crapdaan
KrispyKicks.. i love him, lol
Madison
xXSkater14Xx
Derrick14
Olivier
geSPUIs
Olivier
Bad Religion plectrum
Anti-Flag plectrum
Beef
Ivo
Olivier

erg sirieus weer :)

Eerste film sinds milk & onions 1 waar ik prins claus NIET bedank :p

Beef
07-04-2008, 11:04 AM
Ik moet zeggen dat ik onwijs own vandaag met editten:P
Intro is relaxte muziek 50 % vertraagd en sepia beeld =D ik wacht op de lijst, maar krijg de edit denk ik neit af! visite komt snel! morgen emot je werken he? kun je je part iig morgenaaf uploaden, kunnen al die amerikanen het meteen zien lol

J-Ros
07-04-2008, 11:06 AM
Yeah! Lijst is edit van post hierboven ;)

Beef
07-04-2008, 11:08 AM
omg ik denk dat ie af is... alleen nog de tekst bij bedankjes!

J-Ros
Omg.. nu al? :D

Btw.. mijn EA SKATE vid is aan het uploaden ;) Ender pwnt :p Bigflip Backfoot flip xD

Beef
Lijst zie ik btw nog niet klopt dat?

J-Ros
07-04-2008, 11:10 AM
Kopieer, plak

Bedankt:
Beeftube2007
Niels & Mark
Sarwish
Crapdaan
KrispyKicks.. i love him, lol
Madison
xXSkater14Xx
Derrick14
Olivier
geSPUIs
Olivier
Bad Religion plectrum
Anti-Flag plectrum
Beef
Ivo
Olivier

Beef
07-04-2008, 11:16 AM
YEA ik ga ze erin zetten en dan is het af!
kom je op msn dan stuur ik je part, kun je goedkeuren of blij zijn =D
Merging doublepost
hurry up

J-Ros
07-04-2008, 12:17 PM
Beeftie!

Als je de aanloop veranderd, en de FS Board iets vertraagd, is de film af. Kan je em dan naar mij sturen met een grootte van rond de 99 mb? Dan heb ik toch maximale kwali op youtube, aangezien een vid maximaal 100mb mag zijn :p

Ik kijk er naar uit! Succes met editten.. bel me als je em klaar hebt :D

Ros Unit out

Crapdaan
07-05-2008, 06:11 AM
Stelletje weirdo's met al die gekke taal =P Heb nu allebei de parts gezien en ze pwnen echt keihard. Alles klopt eraan. Staan er ook nog leipe intro's/outro's op internet? Of is dit gewoon jullie film?

Beef
07-05-2008, 09:09 AM
nee er is ook een intro een friendspart en een outro :P maar kan neit op de computer mn pa moest werken, komt nog! wat doen we nou maandag?!

J-Ros
07-05-2008, 05:21 PM
Maandag is er regen voorspelt. Den haag bestaat uit een stuk platte grond, een superklein parkje, vol met coolie-skaters die alles kankergoor vinden. Alle parkjes (leids, ypa, ypa2) liggen op 10 kilometer afstand daarvan.

Ladybird toch maar?

Beef
07-05-2008, 06:27 PM
Ros er is niks mis met den haag, je kan prima skaten op spui (roosters, musentoren veel meer spots) en die mensen zijn daar echt niet allemaal op maandag, en als ze er wel zijn: **** hun, serieus. Daan kan daarnaast ook bij 1 van onze parkjes gedropped worden, kunnen we ook vast wel ff chill skaten =)

Neemt niet weg dat het weer waarschijnlijk niet zo prettig is idd, in dat geval vind ik ladybird zelf ook leuk, maar buiten skaten heb ik ook gewoon veel zin in (breda of hier maakt me niet uit!)

J-Ros
07-06-2008, 03:51 AM
Ros er is niks mis met den haag, je kan prima skaten op spui (roosters, musentoren veel meer spots) en die mensen zijn daar echt niet allemaal op maandag, en als ze er wel zijn: **** hun, serieus.

Vergeet niet dat we maandag niet nar muze kunnen.. dat kan alleen op zaterdag/zondag, omdat er doordeweeks kantoormensen zijn. Bovendien is het doordeweeks ook een stuk drukker door shoppende mensen, wat niet gunstig is bij roosters.

Beef
07-06-2008, 04:10 AM
je wil per se niet naar den haag he ros ;) anyway ga nu naar mn opa kom in middag terug, ik lees hier wel of jullie eruit komen:P

J-Ros
07-06-2008, 04:17 AM
Ik wil niet straks niet kunnen skaten omdat het gaat regenen. Bovendien is er in den haag gewoon niks..

Crapdaan
07-06-2008, 07:43 AM
Ik heb ladybird wel gezien eigenlijk =P Ik ben er meer als 15 keer geweest =P Ik heb niet echt het idee dat ik daar nieuwe **** kan. Anders gaan we gewoon eerst streeten in Tilburg en als dat niks is naar Ladybird?

Beef
07-06-2008, 08:32 AM
good deal. bij regen of te weinig boeinde sports ladybird =)

J-Ros
07-06-2008, 09:25 AM
Ben ik het dan mee eens :) Ik zie nu dat we hier wel regen gaan krijgen (glukkig net gematchted voor LFGOS ^^ )
Hoe laat zijn we op Tilburg CS? Btw daan.. ws zitten we dan weer in dezelfde trein zonder het te weten ;)

Beef
07-06-2008, 09:35 AM
daan en ik dachten 12 uur op het station, ff kijken waar en hoelaat we wegmoeten straks ros

J-Ros
07-06-2008, 09:44 AM
12 uur daar? goed.. vertel maar hoe laat ik (den haag cs?) moet zijn.

Beef
07-06-2008, 01:38 PM
ga straks even opzoeken, bel wel vanaaf
Merging doublepost
amsterdam is ook dicht! skateland niet gekeken maar heeft daan geen zin in, heb het neiuwe park zelf nog niet gezien. Btw als we park gaan neem ik denk geen cam mee. Helaas zal het weer wel bokke zijn, dus wat willen jullie doen?!

Crapdaan
07-08-2008, 06:05 AM
Ik snap die post nie echt =P Gewoon morgen (woensdag) om 12 uur op Tilburg CS. Dan zien we elkaar daar en gaan we gewoon een beetje skaten en als er niks te skaten is gaan we naar Ladybird.

J-Ros
07-08-2008, 06:25 AM
We kunnen ook rechtstreeks naar ladybird.. denk niet dat er veel te streeten valt met dit weer :p

Crapdaan
07-08-2008, 10:24 AM
We zien wel he. Als er niks is dan is er niks, maar als er wel wat is gaan we dat gewoon skaten

Beef
07-08-2008, 02:52 PM
Ja ik ben ook wel voor street! moet nog ff mn deck omzetten =(
Merging doublepost
neem trouwens denk niet mn cam mee kan m nergens kwijt daar in het park en ik wil gewoon skaten zonder me zorgen te maken om mn cam enzo

J-Ros
07-18-2008, 05:39 AM
BEEF.. DAAN!

Please help met op mij stemmen met montage of the month..

http://www.skaterscafe.com/showthread.php?t=69954

Beef
07-22-2008, 11:59 AM
gedaan0) dit internet cafe for the lose btw, alles blockt ie waaa

J-Ros
07-22-2008, 03:24 PM
beef!

http://www.skaterscafe.com/showthread.php?t=69954

vote :D

Beef
07-26-2008, 11:18 AM
Yo! Hey ik vind skaten op dinsdag echt een top-plan, maar kunnen we neit beter buiten skaten? :D gewoon 1 of andere random stad ofzo, wat neiuwe dingen zien?
Merging doublepost
Hey, ben nu bezig met het bewerken van onze game of skate:P hij komt in 2 delen op YT anders is het te groot! Ik gooi ze daarna samen in de video vault :P het is echt te droog om te zien hahaha

J-Ros
07-26-2008, 06:21 PM
Je hebt al mn goeie tricks er uit ge edit :(

Welke stad had je in gedachten..? Vergeet niet dat nederland plat is.. en weinig gebouwen stairs ofzo hebben :p

Beef
07-27-2008, 10:43 AM
Niet eruit ge-edit, ze pasten er niet op, zoals ik al vele vele malen uitgelegd heb =)

Maar mis moeten we dan toch maar weer tilburg doen? Morgen ben ik btw niet bereikbaar, waarschijnlijk alleen vanaf de middag

J-Ros
07-27-2008, 05:48 PM
Ik zal je niet bellen Beef.. sterkte!

Anyways.. zullen we weer 12 uur tilburg doen? Of zullen we meteen in de trein afspreken? ;)

Beef
08-05-2008, 09:16 AM
I know you are friends with J-Ros, so I"ll make an exception with you.

Actually
I'll take that rule off. Now I realise how stupid it is. I mean, you don't need to sign up or anything.
So yeah
ANYONE CAN ENTER NOW. WOO HOO!!!
Merging doublepost
XD heb me aangemeld lol, ff vragen of jij nog een keer mag meedoen dan lol
"ANYONE CAN ENTER NOW"

Daan maak ook even een edit dan ;)

Beef
08-29-2008, 05:58 AM
Merging weetjewel

AS zondag den haag skaten? let me know!

Beef
08-31-2008, 03:22 PM
MERGING AGGA DOUBLEPOST:

AGGA IS gesloopt olle olle tralaala, epic win shesh vandaag, nu op yt ongeveer ;) Vond het echt awesome, wordt echt vrolijk als ik de montage zie, lol

Hopelijk overleven jullie de muziek, het eerste nummer is een van de weinige belle and sebastian nummer met een hippe gitaar solo en het tweede, tja JJ cale is gewoon epic =D Volgende keer neem ik wel gamma ray en bad religeon :D (niet onthouden dat ik dat heb gezegd)

Daan, je wilde die footage zelf ook nog toch? ik pik wel een paar van je ergste tricks er tussenuit, dan stuur ikz e in de mooiste kwaliteit en dan kun je die op je yt zetten =) Als je ook wat wilt Ros dan hoor ik het wel

SWITCH HEEL OUT

J-Ros
08-31-2008, 03:25 PM
Switch heel in

Beef.. wanneer is je montage online? :o ik wacht nu al 2 uur ofzo :p

Crapdaan
09-01-2008, 11:50 AM
Montage epicness. Het was echt supergaaf weer =D In Oktober is mijn oom jarig dus miss kunnen we dan ypa1 kapot maken?

Beef
09-01-2008, 03:50 PM
klinkt goed :D Btw Ypa 2 is dichtbij ypa 2 dus killen we de banks daar meteen ook even hahah =D heb er al weer zin in ;) heb je de montage al upgeload naar de vault? even zien ;)

J-Ros
09-01-2008, 04:49 PM
Inderdaad.. ypa2 licht erg dicht bij ypa2.. het ligt bijna in dezelfde straat :o

^ Fail :D

Beef
09-01-2008, 05:44 PM
? het is like 5-10 minuten fietsen?

Jij failt want je schrijft ligt met ch =d
Merging doublepost
Maar ff serieus Ros, ik wordt moe van dit soort opmerkingen.

Kon je de muziek van de edit trouwens nog verduren Daan? :P We hebben alledrie nogal verschillende muzieksmaak denk ik :P op een paar awesome artiesten/bands na =D Bijna gitaar spelen for the win, hopelijk eind van de week whoehoe

J-Ros
09-01-2008, 05:57 PM
Nee.. ligt is echt met een G.. licht met CH is een straal bestaande uit bewegende fotonen.. ofterwijl, wat de zon en lampjes ons geven.. liGGen is de locatie waar een object zich bevind, zoals ik op een bed liG :)

En de muzeik boeit me niet.. andere muziek dan ik zelf luister stoort me niet.. ik hou van vrolijke deuntjes, of als de montage goed op de muziek meeloopt (lees: haslam en dragonforce, momentum wheels ;))

Maar goed.. waar werd jij moe van? :eek:

Crapdaan
09-02-2008, 04:15 PM
Lol deze conversatie bestaat uit zeer consequente miscommunicaties tussen de ontvanger en de zender. Maar... in Oktober ergens in het midden kan ik wel ypa killen met jullie. EN BREDA BARST FTW =D

Beef
09-02-2008, 04:35 PM
Whahaha Crapdaan ownt me op mn eigen terrein :-o Breda wordt wel te awesome dnek ik XD en YPA ook =D

J-Ros
09-03-2008, 03:06 AM
Midden van oktober? Hou je rekening met mijn verjaardag? ;)

Beef
09-03-2008, 04:16 AM
en met de mijne :-o Ypa killing wordt awesome, mis moeten we ook skaten op een Breda Barst podium XD even proberen dat vrij te krijgen zo!

Crapdaan
09-05-2008, 01:16 PM
Beefdude! Mijn moeder gaat met mn tante naar mn neef binnenkort en dan kan ze mij afzetten in Pepernootdorp en mij ophalen =O Het is op een zondag, ik weet alleen niet welke. Dat gooi ik wel hier als ik het weet ;)

Beef
09-05-2008, 02:59 PM
Yo ik hoor het wel! :D ik ga nu aan je vragen op msn naar je tre :-o

Crapdaan
09-06-2008, 07:09 AM
Er is er 1 jarig hoera hoera! Dat kan je wel zien dat is Beeeeeef. Dat vinden wij allen zo prettig jaja, en daarom zingen wij blij! Hij leve lang, hoera hoera. Hij leve lahang hoera hoera, hij leeeeve lang hoera hoera. Hij leve honderd jaar!
*ttuuuuuut*

J-Ros
09-06-2008, 07:44 AM
Mijn failsmsspam was eerder :D Grats op je 19e verjaardag :)

Chamaleon
09-06-2008, 11:04 AM
hartelijk gefeliciteerd ivo! =D

Beef
09-06-2008, 11:52 AM
Whahaahaha zo gaaf zijn jullie =D Hhaah ;) Your Dutch is getting really good Mati haha :D Ros skaten we morgen nog? En CD, weet je al op wanner je naar nuttvillage zou kunnen komen? ;d <- hippe smiley ding =) Ik ga weer even terug naar mijn visitie =D

Beef
09-12-2008, 11:35 AM
epic doublepost:

WAAAT BREDA BARST NOG 7 DAGEN :D lol

J-Ros
09-12-2008, 04:27 PM
What about 8 dagen? :D

And what about halve nederlandse zinnen, en half english sentences mit einen bit-chen Deutch?

Crapdaan
09-13-2008, 06:22 AM
Breda Barst!!

Beef
09-13-2008, 07:03 AM
Breda Barst!!!1111!!!

Crapdaan
09-13-2008, 08:11 AM
Weten jullie al hoe laat jullie gaan ofzo?

Beef
09-13-2008, 08:22 AM
Nog niet met ros over gehad, maar we kunnen wel vroeg komen, eventueel nog ff skaten ofzo =D Ik heb de hele dag iig, Ros?

505088K
09-13-2008, 12:15 PM
Breda Barst!!!!!11!!!!!!1
Merging doublepost
Noc 7 dagen!!!!
zomgzomgzomgzomgzomgzomgzomgzomg

J-Ros
09-13-2008, 07:50 PM
505088K, i'ma neg you if you ever dare to speak english in this topic ever again :p

Breda barst ftw :D We weten nog niet hoe laat we gaan.. als we eerst gaan rollen kunnen we rond 12 uur aankomen daar ofzo? Op Breda Centraal? xD We kijken wel.. wordt iig epic :D

Crapdaan
09-14-2008, 07:18 AM
Ja, jullie kunnen je boards sowieso bij Evi dumpen. Of bij mij ofzo.

J-Ros
09-14-2008, 08:27 AM
Klinkt wockie :D

Beef
09-14-2008, 12:59 PM
BREDA BARST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lolz skaten en led zeppelin coverbands ftw

Crapdaan
09-16-2008, 12:45 PM
Wat gaan jullie nou doen? Komen jullie eerder of niet? :P Want Evi en ik zijn er nog niet uit hoe we iedereen gaan ophalen.

Chamaleon
09-16-2008, 12:49 PM
BREDA BARST!

Ik ben awesome

Beef
09-16-2008, 02:03 PM
Whahahahahah I lahged out loud at the epic mati comment =D I say we tour in argentinia with him next summer =D

BREDA BARST!!!!!!!

J-Ros
09-16-2008, 04:16 PM
Daan! Als het goed weer is, kunenn Beef en ik eerder komen, en nog een pre-Breda Barst montage maken? =D

no-one is going to take you serious if you keep trying to make your point by saying "****" a lot.

Beef, no-one says **** on purpose. It's what happens when you say mean words, like fvck, b!tch or something. That's why i had to say 'bit-chen' when i started speaking german a few posts ago, because the normal word, without the -, turned out *****en :(

Beef
09-17-2008, 05:28 AM
Iknow he said neuk, he meant that all the time. he fails anyway

505088K
09-17-2008, 08:15 AM
Beef, no-one says **** on purpose. It's what happens when you say mean words, like fvck, b!tch or something. That's why i had to say 'bit-chen' when i started speaking german a few posts ago, because the normal word, without the -, turned out *****en :(

eeeehhm You spell it "bisschen" not *****en.
The more you know...

J-Ros
09-17-2008, 09:49 AM
Lol.. i never passed my german exams :( I needed a minimum of 5.5.. i got a 5.4 -_-' So i fail :)

Anyways.. skatetransision is permbanned, and johnnytx16 is leaving? :D

Crapdaan
09-17-2008, 03:57 PM
Hoera! Stomme kut Johny en treinstation =P

J-Ros
09-17-2008, 04:04 PM
Woot! Nu voel ik me goed ^^ En dan te bedenken dat mijn post de aanleiding was :x

Iig.. 11.50 Breda Barst pre-filmen :d

Crapdaan
09-27-2008, 06:14 AM
Hey! Ik kan in het laatste weekend van mijn herfstvakantie (12 oktober tot 19 volgens mij) naar Nootdorp komen om te skaten! Ik denk dat ik dan wel kan. Kunnen we ypa seshen =D

Beef
09-27-2008, 08:04 AM
klinkt goed :D Mijn herfstvakantie (en die van ros ook dnek ik) is de week erop, maar maakt niet uit denk ik?! Wordt zeker gaaf =D

Chamaleon
09-27-2008, 11:14 AM
hallo vrienden

Beef
09-27-2008, 01:47 PM
hallo mati, hoe gaat het?

Beef
10-01-2008, 03:17 PM
EPIC DOUBLEPOST

yo! Ros, CD en ik dachten aan
ZONDAG
19
OKTOBER
YPA
1
EN
2
EPIC
SESSION

Laat ons ff weten of dat u schikt meneer =) nu ga ik er weer vandoor laaater

J-Ros
10-01-2008, 03:24 PM
Nee.. eigenlijk schikt dat egt niet :eek: Ik heb 18e verjaardag, en blijf bij vriendin slapen en gaan de volgende dag naar stad met allemaal mensen van vakantie.. dat staat echt al maanden vast :s

Btw.. ORANJE :D

Beef
10-01-2008, 03:42 PM
Fail ;)

De zondag erop?! of ervoor maar dan ben jij zo ongeveer jarig zeker? vier je dat nog?

J-Ros
10-02-2008, 05:47 AM
Ik ben 13e jarig.. ik vier t, ALS ik t vier, november :p

Beef
10-02-2008, 06:40 AM
Waarom november? :P maar wat doen we nu?
Ik kan aankomende zondag
de zondag erop heb ik bedrijfsuitje
zondag daarop kan ros niet
zondag daarop is de dag voor mn eerste tentamen, neit super chill
zondag kan ik weer
en die daarna ook
Dus aankomende zondag of over 3 weken? :P

CD doe je trouwens mee met het fantastische land every trick you can project? =D

J-Ros
10-02-2008, 07:07 AM
Aankomende dan? :p

Beef
10-02-2008, 08:54 AM
ja het is wel heel kortop ;) maar in princiepe kan het wel, ook al ben ik wel wat druk, meot ik hw zaterdag aaf maken:P

Crapdaan
10-02-2008, 10:45 AM
Aankomende zondag kan wel voor mij. Ik heb maandag werkweek en dan hoef ik pas om 10 uur op school te zijn. En dan epic schoolkamp =D Dus even snel beslissen.

J-Ros
10-02-2008, 10:49 AM
Anders herfstvakantie? Maken we er meerdaagse sesh van.. en doen we ook leids? ;)

Beef
10-02-2008, 10:50 AM
Ja maar CD heeft een andere vakantie week dan wij :( wat is het weer komende zondag?

J-Ros
10-02-2008, 10:53 AM
Ja maar CD heeft een andere vakantie week dan wij :( wat is het weer komende zondag?

Vakantiefail :(

We gaan gwoon naar Mati.. hij heeft zomer nu xD

Crapdaan
10-02-2008, 11:03 AM
Nee maar ff serieus. Het kan dus niet 12, 19, 26 oktober? Das echt fail =P

J-Ros
10-02-2008, 11:34 AM
Inderdaad.. anders toch de 12e? :p Ben ik wel jarig erna xD 26 kan ik ook :eek:

Beef
10-02-2008, 11:51 AM
Bedrijfsuitje :( goed lezen man

J-Ros
10-02-2008, 12:06 PM
Ik heb t gelezen.. maar denk je echt dat ik t ook onthou wanener jij gaat balletdansen met je albert heijn mannetjes? :eek:

Chamaleon
10-02-2008, 12:08 PM
oh mijn god het is mamakat :eek:

Beef
10-02-2008, 12:15 PM
Whahahahahahahahahahah

J-Ros
10-02-2008, 12:21 PM
oh mijn god het is mamakat :eek:

+ rep :D

Crapdaan
10-02-2008, 02:14 PM
Deze zondag wordt het weer echt crappier dan crappy. Dus... We kunnen ook over 2 weken zaterdag doen en dan allemaal vrij vragen =P

J-Ros
10-02-2008, 03:02 PM
Deze zondag wordt het weer echt crappier dan crappy. Dus... We kunnen ook over 2 weken zaterdag doen en dan allemaal vrij vragen =P

= de 18e, dag van mijn vakantiemeeting en verjaardag.. :p

Beef
10-02-2008, 03:20 PM
De zondag daarna is zondag de 26e, dat is dus de dag voor mijn tentamenweek. Ik durf niet te zeggen dat ik dan kan, meestal leer ik nog een hoop op zon laatste dag ;) maar mn tentamenrooster is er nog niet, mis ben ik wel vrij op maandag(ochtend). De zondag erop kan ik sowieso. Dat is wel ver weg nog, damn, maar Ik heb echt zin in deze sesh haha =D maar de 26ste dan, en als dat niet lekker loopt de zondag erop? :) we hebben in de tussentijd iig WTGOS en onze uber tricklist ;)

J-Ros
10-02-2008, 03:23 PM
Als 5050 eindelijk eens set.. volgens mij wil hij niet ofzo..? :s

swordman540
10-03-2008, 09:36 PM
Ik hou van je J-Ros

J-Ros
10-04-2008, 04:31 AM
Ik hou ook van jou mijn geile brugknikker

Beef
10-04-2008, 04:55 AM
fout fout eng fout later

J-Ros
10-04-2008, 05:07 AM
Later :)

Crapdaan
10-04-2008, 03:01 PM
16 november is mijn nichtje jarig. Oftewel gratis retourtje Nootdorp ^^ Zijn jullie dan vrij (het is op een zondag)?

Beef
10-04-2008, 03:37 PM
16 Novermber is een donderdag zie ik hier :P kom je de zondag erna of ervoor? :) beter kan ik dan haha

Crapdaan
10-05-2008, 09:13 AM
Dan is het waarschijnlijk 19 November, ik haal de 6 en de 9 altijd door elkaar

J-Ros
10-05-2008, 09:26 AM
Dan is het waarschijnlijk 19 November, ik haal de 6 en de 9 altijd door elkaar

Crapdaan.. kom anders 1 november.. dan vier ik savonds ook mn b-day ;)

Crapdaan
10-05-2008, 09:37 AM
Ik zal kijken, miss moet ik dan werken. Dan moet ik nog vrij vragen op donderdag, wat te laat is. Of ik zoek een vervanger.

Beef
10-05-2008, 10:44 AM
Ok 19 november =D Hou ik zie zondag iig vrij ;)

Noteer in mn agenda:

19 November

Ypa Pwn dag

tape legen/batterij opladen

zorgen dat je een nieuw deck hebt

:D

Beef
10-11-2008, 06:50 AM
YO, ik zat te denken, mis kunnen we de zondag nadat ros zn verjaardag viert met zn drieen skaten? eerder kan niet denk ik :( Maar die 19 novemebr sowieso (Y)

Crapdaan
10-12-2008, 08:03 AM
OK dan, ik heb al vrij gevraagd voor Ros zn verjaardag :D 1 november was dat toch?

J-Ros
10-12-2008, 09:04 AM
Yeah! :D

Chamaleon
10-12-2008, 10:12 AM
Oh God ik ben zo geweldig
maik niet op het vaststellen

505088K
10-12-2008, 12:39 PM
Wat??

J-Ros
10-12-2008, 03:03 PM
I know what he said :D

Shorty's_Kid
10-12-2008, 09:03 PM
Mensen die spreken nederlands zijn heel homoseksueel.

I have no idea if I said that right.

J-Ros
10-13-2008, 02:03 AM
People who speak Dutch pwn ass :P

En shorty's_kid is lelijk :(

Beef
10-13-2008, 04:15 AM
zeker, zeker, al die mensen doen zoveel moeite om ons te volgen haha =D

Crapdaan
10-13-2008, 06:10 AM
Als alle non-Dutchies nou gewoon ff oprotten? :P Dat ze dát maar eens vertalen :P
Hammingway, 1 november pwn dag? Alleen we zitten wel met de balast genaamd Joep. Ik wee nie of hij het vet vindt als we de hele dag gaan rollereren:P

Beef
10-13-2008, 08:05 AM
Doen we 1 november skaten? dan moet ik vrij zien te krijgen, weet neit of ik op tijd ben :(

J-Ros
10-13-2008, 09:10 AM
1 November is ook dag van mn party hew beef..

Btw.. we hoeven niet hele dag te rolleren.. er zijn genoeg andere boeiende dingen te doen, zoals eten, drankjes uitproberen en ea skate spelen :p

Crapdaan
10-13-2008, 10:48 AM
Joep gaat zaterdag middag samen met mij op de trein! Ik heb er keiveel zin in :D

Chamaleon
10-13-2008, 10:59 AM
houdoe

J-Ros
10-13-2008, 11:00 AM
You must spread some Reputation around before giving it to Chamaleon again. :(

Chamaleon
10-13-2008, 11:08 AM
hartelijk gefeliciteerd ros! hartelijk gefeliciteerd ros! hartelijk gefeliciteerd ros! hartelijk gefeliciteerd ros! hartelijk gefeliciteerd ros! hartelijk gefeliciteerd ros! hartelijk gefeliciteerd ros! hartelijk gefeliciteerd ros! hartelijk gefeliciteerd ros! hartelijk gefeliciteerd ros! hartelijk gefeliciteerd ros! hartelijk gefeliciteerd ros! hartelijk gefeliciteerd ros! hartelijk gefeliciteerd ros! hartelijk gefeliciteerd ros! hartelijk gefeliciteerd ros! hartelijk gefeliciteerd ros! hartelijk gefeliciteerd ros! hartelijk gefeliciteerd ros! hartelijk gefeliciteerd ros! hartelijk gefeliciteerd ros! hartelijk gefeliciteerd ros! hartelijk gefeliciteerd ros! hartelijk gefeliciteerd ros! hartelijk gefeliciteerd ros! hartelijk gefeliciteerd ros! hartelijk gefeliciteerd ros! hartelijk gefeliciteerd ros! hartelijk gefeliciteerd ros! hartelijk gefeliciteerd ros! hartelijk gefeliciteerd ros! hartelijk gefeliciteerd ros!

hartelijk gefeliciteerd ros!

505088K
10-13-2008, 11:11 AM
I know what he said :D

what?

My translator sucks:(

Beef
10-13-2008, 11:37 AM
Ik heb mn vrij ingediend :P

Ik zorg gewoon dat ik er ben (H)

Crapdaan
10-13-2008, 12:06 PM
what?

My translator sucks:(

Keep out of this thread or I will hunt you down and say "houdoe" until your screaming for your mommy :icon_2gun

J-Ros
10-13-2008, 12:40 PM
^

I need to rep you like 4 more times now.. stop saying houdoe :D

Edit..
Ik praat engels door alle translatorboobs hier :(

505088K
10-13-2008, 01:10 PM
houdoe:D

Crapdaan
10-13-2008, 03:56 PM
houdoe:D

Final warning here. If you have nothing interesting to say on the subject RosBeefCrap meetings, gtfo. If you're non-Dutch, you shouldn't be here (see title). Next dude that shows up (Mati, you're an exception:)) will get negged by me.

J-Ros
10-13-2008, 04:07 PM
Omg crapdaan PWNAGE!

Maar je hebt wel gelijk.. irritante zwaardmannen en korte kindjes :(

Beef
10-17-2008, 07:19 AM
hey yo,

Ik wilde jullie ff vragen naar onze agga footage. Die neemt namelijk idioot veel ruimte in op mn computer dus ik ga het verwijderen (de grove footage, niet de edit natuurlijk). Maar ik vroeg me af of jullie specifieke tricks nog willen hebben voor jezelf (of die run ros, die je mis in je part wilde), of jou awesome bank trick daan, maar dan zonder muziek ofzo. Laat het me weten dan regel ik het, dan kan ik mn computer een paar gig lichter maken ;)

J-Ros
10-17-2008, 07:57 AM
Heey! Aardig dat je t vraagt :D Die run wil ik graag in mn part.. verder heb ik niks boeiends in de montage zitten wat echt bijzonder is.. pop shov it late flips land ik wel vaker ^^ Dus voor mij niks behalve de epic run :)

Crapdaan
10-17-2008, 03:31 PM
Haben:
Boneless thingy op bank;
Nollie 180 op bank;
Pressure flip op bank;
Ollie van 6 stair;
Manny bij die stairs;
Half cab van 2
:D

Beef
10-19-2008, 08:53 AM
Hey ik heb jullie footage appart staan! Daan, als je op msn bent dan heb ik de 6 bestanden voor je in mooie kwaliteit :)

Shorty's_Kid
10-21-2008, 07:00 PM
People who speak Dutch pwn ass :P

En shorty's_kid is lelijk :(
:( :( :(

Ik ben niet lelijk :(

Also have no idea if I said THAT right. haha.

Crapdaan
10-22-2008, 03:12 PM
So, here again: non-Dutchies (except Mati) are not allowed. This is to discuss any meetings, not whether Shorty Kid is lelijk or not. I've negged SK since I've already warned yet SK comes in and spams.

J-Ros
10-22-2008, 03:15 PM
Lol.. om eerlijk te zijn heb ik em gerept voor die post (a)

Crapdaan
10-22-2008, 04:12 PM
Lol :P Ga jij je gang :P Ik heb iig gewaarschuwd en hij heeft het genegeerd.

J-Ros
10-22-2008, 04:56 PM
Ik had em al gerept voordat ie dat schreef :P Btw.. door wie ben jij nu weer gerept? Je hebt er weer 8 blokjes bij :eek:

terence123trh
10-22-2008, 05:01 PM
so im not cool enough to be in this thread then? well i am init now
mwhahahahaha

J-Ros
10-22-2008, 05:10 PM
Omg.. be prepared to feel crapdaan's negstick :eek:

Shorty's_Kid
10-22-2008, 08:43 PM
So, here again: non-Dutchies (except Mati) are not allowed. This is to discuss any meetings, not whether Shorty Kid is lelijk or not. I've negged SK since I've already warned yet SK comes in and spams.
Except that you've never "warned" me, but whatever.

And It's a thread, I'll post in it if I want to post in it. Get over it.

There was absolutley no reason whatsoever for you to neg me. Did I break any rules? Nope. Was I offensive in any way to anyone? Nope.

Who do you think you are? A ****in moderator or something?

Beef
10-23-2008, 04:30 AM
He's the Crapdaan. Get over it.

J-Ros
10-23-2008, 06:31 AM
He just think you aren't worthy enough to be surrounded by dutch people :p

Edit
I repped you for that post, don't you think that it back into balance again then? :(

Crapdaan
10-23-2008, 01:25 PM
OMG LMAO. Nou, weer terug naar het Nederlands dan maar. Cool van klein kind :P Wat een dwaas.

J-Ros
10-23-2008, 01:43 PM
Haha.. hij is beledigd, hij is een grotere reputatie hoer dan ik =D

Crapdaan
10-23-2008, 02:12 PM
Droog :P Dit is ook van de keren dat ik me moest inhouden want soms maakt ie zulke kut opmerkingen. Maar ja, 1 november :D

Beef
10-23-2008, 02:27 PM
1 NOVEMBER! BREDA BARST! onee wacht... ROS VERJAARDAG EN SKATEN

J-Ros
10-23-2008, 03:24 PM
1 november epic 40 dagen ofzo na breda barst! Daan, voor mn verjaardag wil ik een vengeance drumstok =D Of iets met houdoe erop :D

Crapdaan
10-23-2008, 04:13 PM
Je hebt al iets met houdoe erop :P Ik heb een ander idee, iets waar je zeker veel plezier van zult hebben. En het is niet Chris Cole :O

J-Ros
10-23-2008, 04:15 PM
Is een meeneembare opblaas Chris Cole? :D

Beef
10-23-2008, 05:10 PM
Ik heb een ronnie pruik gekocht, met tweedehandsautoverkoper-gel erin =D

J-Ros
10-24-2008, 09:22 AM
Gaaf man!

Ik heb dankzij mati mijn 4e zon :D

Beef
10-24-2008, 11:18 AM
Standaard, ik had laatst "its Crapdaan O'Clock' Rep van mati, lol

J-Ros
10-24-2008, 11:20 AM
Ik heb alleen van mati nog 'boobrespam' en 'b00bz' rep staan :p Ook wel epic als ik kijk naar laatste reps die ik gegeven heb:

GOS Crapdaan, Chamaleon, SSk... 10-24-2008 03:33 PM Chamaleon Giving me my 4th star rep
GOS Crapdaan, Chamaleon, SSk... 10-24-2008 03:32 PM terence123trh Omg you are irish-rep
GOS Crapdaan, Chamaleon, SSk... 10-24-2008 03:32 PM Beef Ga muziek maken rep

Crapdaan
10-24-2008, 02:04 PM
Ik heb echt hét cadeau voor Ros :P Ik weet zeker dat ie het vet vind :P

J-Ros
10-24-2008, 03:10 PM
Omg, ga je in je bikini uit een hele grote taart springen? :D

Crapdaan
10-25-2008, 06:51 AM
Nee, het is helaas gewoon een cadeau =P Geen spektakel. Maar jou kennende vind je dit zeker vet. Als je het al niet hebt =P

J-Ros
10-25-2008, 08:14 AM
Zijn met naaktfoto's van ivo? :eek:

Beef
10-25-2008, 01:57 PM
Ivo heeft vrij van zijn werk as zaterdag

ypa barst!

FAIL ik had HOOFDLETERS :D

J-Ros
10-25-2008, 02:01 PM
Dus Ivo komt in zijn bikini uit de taart? :D

Shorty's_Kid
10-31-2008, 07:33 PM
jeroen is mijn held, ik wil hebben zijn babies, en crapdaan is keigaaf! houdoe!

Crapdaan
11-02-2008, 02:42 PM
Ah man, so close =P One little mistake =P Wil je niet mijn babies hebben?

J-Ros
11-02-2008, 02:56 PM
Ik wel hoor crapdaan! Dan leren we ze spartelen op hun buik op de fiets :D

Tering.. dat moet ik zien :D

Beef
11-03-2008, 05:34 AM
Ga de montage nu maken =D
Merging doublepost
Nu klaar met opnemen, like een uur later :| Ik ga straks editen pff ;)

J-Ros
11-03-2008, 06:07 AM
Goed zo beef ;)

Beef
11-03-2008, 07:31 AM
Edit af!

Nu uploaden

YES I KNOW WHAT YOU WANT - ROCK N ROLL SHOWER

Crapdaan
11-03-2008, 02:21 PM
Epic montage ftw

terence123trh
11-03-2008, 03:58 PM
houdoe

J-Ros
11-03-2008, 04:13 PM
Lol.. ik heb terrence gerept.. je krijgt bijna automatisch rep als je houdoe post in de dutchies thread :p

terence123trh
11-03-2008, 04:26 PM
dank ros, haar het enige wat ik weet tot nu toe, lol

fuserende doublepost: vergeten te zeggen houdoe

Beef
11-03-2008, 05:58 PM
Hahahahah Terence is episch :D Ik moet mijn rep helaas verspreiden =D

Crapdaan
11-04-2008, 11:36 AM
Fuserende doublepost is echt epic xD
Merging doublepost
Fuserende doublepost!
=D

Chamaleon
11-04-2008, 11:37 AM
ik ben niet crapdaan

crapdaan wie?

Beef
11-04-2008, 02:39 PM
hahahaha ik meot echt spreiden:p

Beef
11-10-2008, 06:23 AM
Film 15 minuten epicness :P moet nog wel knippen ;) Daan, wil je nog die fs rock op die ledge in je part?

J-Ros
11-10-2008, 07:52 AM
Dan heb je ook verschillende spots :)

Btw beef.. ik moet nog ff 3 enders.. of iig wat bangers :( Caveman ypa 1 lange 3 stair iig :) Wanneer komen onze pwnage ypa 1 tricks op vimeo?

Beef
11-12-2008, 04:25 PM
Ok ff wat dingetjes door elkaar :D

Daan, ik heb mnog niet al je footage voor de lijst daarom zijn ze niet blauw (en ik heb alleen de 1e pagina verwerkt :) )
Je part heb ik bijna op orde, maar wat voor intro doen we? wat ik eerst in elkaar gezet had was wel grappig en mis leuker als er muziek bij zit. Maar ik zal binnenkort wel alles op vimeo gooien, heb je nog muziek voor me trouwens? (voor het part ;) )

Ros, ik dacht dat ik een punt had voor jou ook, maar dat had ik helemaal niet =D Oja je part duurt 5 minuten dat was er nog :)

J-Ros
11-12-2008, 04:32 PM
Ik denk trowuens dat ik een nummer heb gevonden..

en WTF.. 5 minuten? :eek:

Erg inkorten is epic.. max 3 seconden voor een single trick ofoz ;)

iam'sink
11-13-2008, 03:18 AM
hi iedereen. ddoei iedereen.

J-Ros
11-13-2008, 04:44 AM
Lol.. i repped you :eek:

You now have 3 red gems less xD