Search Results - SkatersCafe

Search:

Type: Posts; User: Firebird1282; Keyword(s):

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Replies
    7
    Views
    11,436

    Too fat for a penny board?

    Hey guys, I'm 6'2 and weigh about 250 pounds. I know I'm big and need to lose weight, so I'd appreciate it if I didn't have to hear that from here; I'm making this post mainly to ask if its ok for me...
  2. Replies
    10
    Views
    1,154

    Want to fix a chipped deck?

    Hey guys, I got a huge chip in my old board, and didn't to shell out 50 bucks for a new one. So, just watch this video if you want to fix your chips/razortail. Spread it around! :D...
  3. I got a new deathwish deck, I LOVE IT. super...

    I got a new deathwish deck, I LOVE IT. super light, lots of pop, lots of concave, super comfy. :D
  4. Replies
    30
    Views
    2,363

    W.I boards are sold at walmart dor like 25 bucks....

    W.I boards are sold at walmart dor like 25 bucks. Goos for like, a 6 year old to start cuz they have metal trucks/concave. Awful for experienced skaters tho lol
  5. Replies
    10
    Views
    1,518

    Any info to back this up? Im 6'4" and my shuvs...

    Any info to back this up? Im 6'4" and my shuvs (no mean to boast) are beautiful; its prolly my fave trick.
    Ita fun to do them xD
  6. Replies
    40
    Views
    3,655

    Poll: 7.625; its light and givew great control. AMAZING...

    7.625; its light and givew great control. AMAZING for flips, not for vert/stairs tho, especially since im a big guy lol. My element Is durable though, so ican do small sets lol.
  7. Thread: Parents?

    by Firebird1282
    Replies
    49
    Views
    2,475

    He's just looking out for you, cuz he doesnt want...

    He's just looking out for you, cuz he doesnt want to see you hurt, so dont be too mad. Helmets arent too bad, and theyve saved me a few cracked skulls...

    Dont fret it, just get used to it. :)
  8. So, it's safe to assume that your opposed to my...

    So, it's safe to assume that your opposed to my new skate trick, the "chocolate milk flip"?

    :D
  9. Replies
    9
    Views
    901

    Skate else where if ya dont like em bro :p i go...

    Skate else where if ya dont like em bro :p i go to the subdivision next to mine to skate, just got repaved and no cracks/grittiness.
  10. Replies
    4
    Views
    692

    Im not a fan of birdhouse, but ive never heard of...

    Im not a fan of birdhouse, but ive never heard of those brands before :p hope im not being stupid lmao
  11. Thread: Shoes

    by Firebird1282
    Replies
    9
    Views
    1,112

    I like DC, but DO NOT skate in Osiris. They Are...

    I like DC, but DO NOT skate in Osiris. They Are ruined in literally, one sesh. Try to get thicker DC shoes, those last a while, unlike the puny slip on vans.
  12. http://s1089.photobucket.com/albums/i344/firebird1...

    http://s1089.photobucket.com/albums/i344/firebird1282/?action=view&current=300355_2078511690991_1490982623_31781084_2105259723_n.jpg Element Dipped Seal deck, new wheels, bones bearings :)
  13. How'd you manage to do that? :P i would of...

    How'd you manage to do that? :P i would of learned regular/goofy for both ways, duh. :p
  14. Replies
    34
    Views
    4,637

    Me too! :icon_ange I would get the first...

    Me too! :icon_ange



    I would get the first hat, its pretty cool. :icon_mrgr
  15. Replies
    16
    Views
    1,788

    I CANT NOLLIE

    Hey does anyone have some tips on nollies? i just CANT do it it seems!!
  16. Replies
    7
    Views
    1,035

    My favorite bearings haha! I havent had any...

    My favorite bearings haha!
    I havent had any problem with mine, ive been using them for years. had over 10 sets for sure.
    Maybe it was just a mistake when they were made, I'm not sure.
    But if...
  17. Replies
    41
    Views
    8,601

    :D

    :D
  18. Sticky: I landed my first tre flip today :icon_peac

    I landed my first tre flip today :icon_peac
  19. Replies
    33
    Views
    3,849

    Thats my motto dude xD i have a few freinds that...

    Thats my motto dude xD i have a few freinds that cant skate at all, can barely stay up on their board. Yet they always come to the skate park with me, and its great. xD Honestly. As long as your...
  20. Replies
    16
    Views
    4,072

    I know wat you feel man. I remember learning how...

    I know wat you feel man. I remember learning how to ollie...
    It took me two years to learn how to ollie. no joke. and i skated every day.
    So just keep practicing, and trust me, you'll get better....
  21. Yeah, those are definatley 50-60. Nice decks, if...

    Yeah, those are definatley 50-60. Nice decks, if i had money i'd buy both lol:icon_peac
  22. Replies
    34
    Views
    4,032

    Naww dude. My camera broke a while back, really...

    Naww dude. My camera broke a while back, really sucks.
  23. Replies
    34
    Views
    4,032

    Im just getting some feedback on this. Its...

    Im just getting some feedback on this. Its stupid. Mongo is one thing... But there is nothing wrong with goofy.
  24. Nice carpet. :icon_bigg

    Nice carpet. :icon_bigg
  25. Replies
    34
    Views
    4,032

    No, i dont skate mongo. Just goofy. it was pretty...

    No, i dont skate mongo. Just goofy. it was pretty stupid, honestly. It bugs me that people actually think that goofy skaters are bad compared to regular, i never really thought there was much of a...
Results 1 to 25 of 27
Page 1 of 2 1 2