Search Results - SkatersCafe

Search:

Type: Posts; User: jrskater1999; Keyword(s):

Page 1 of 11 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    11
    Views
    944

    Making friends?

    I can ollie. Not much of a game.
  2. Replies
    11
    Views
    944

    Making friends?

    That doesnt happen very often because they always have water and none of them smoke lol. I basically just have to work up the courage to walk up to them and start a conversation but i dont know what...
  3. Replies
    11
    Views
    944

    Making friends?

    So i go to the skatepark a lot and there is this group of kids that i kinda hang with sometimes but they arent my friends. We have shared some funny bails and moments but they arent my friends. I...
  4. Replies
    5
    Views
    662

    50-50 help

    I have tried this but i have a hard time putting the ollie, turn and stall together and for some reason, my back foot just comes off
  5. Thread: Im back

    by jrskater1999
    Replies
    6
    Views
    746

    Im back

    What the f***?
  6. Thread: Im back

    by jrskater1999
    Replies
    6
    Views
    746

    Im back

    I was wondering why i wasnt getting voted as the most annoying member and then i realized Enjoi2 took my place...
  7. Replies
    5
    Views
    662

    50-50 help

    Alright guys im glad to be back. I have mastered the ollie and am ready to start grinding. I have trouble getting into position for a 50-50. I get parallel, pop, but cant seem to stay on my board....
  8. Thread: Im back

    by jrskater1999
    Replies
    6
    Views
    746

    Im back

    Hows everyone doing? Oh Demon i know you missed me :3
  9. I have a debit card....that i put my money on...

    I have a debit card....that i put my money on from my checking account. And im a early teen
  10. Replies
    25
    Views
    1,344

    So today i got some Bones hardcore medium...

    So today i got some Bones hardcore medium bushings for my Thunders and they wont fit
  11. Replies
    25
    Views
    1,344

    gonna be indys. i have a 8.25 board. What width...

    gonna be indys. i have a 8.25 board. What width should i get?
  12. Replies
    25
    Views
    1,344

    Time to decide...

    So Christmas is coming up and my parents told me its time to get my list together. I want to get a deck and some trucks but i cant decide which kind to get. For the deck im looking at Deathwish,...
  13. Replies
    29
    Views
    1,747

    Dang, i should have voted for Jaws lol. I watched...

    Dang, i should have voted for Jaws lol. I watched a video right after i voted and i was blown away
  14. Replies
    29
    Views
    1,747

    We all know Nyjah is going to win. I vote Malto...

    We all know Nyjah is going to win. I vote Malto because he seems so humble about being pro and all that. He doesnt brag in interviews or seem cocky about contests. I f****** hate Nyjah
  15. Thread: Good Vans

    by jrskater1999
    Replies
    19
    Views
    1,236

    Good Vans

    So i wanna skate some Vans again but the last pair i had ripped up only a couple weeks of skating. So what are yalls favorite Vans? I was looking at some Skate Hi's.
  16. Replies
    12
    Views
    975

    I go to office depot and but the full sheet label...

    I go to office depot and but the full sheet label paper then print out my choice and put it on. The downside is that they cant get wet
  17. Replies
    11
    Views
    1,080

    I have a feeling that you and your family like...

    I have a feeling that you and your family like Halloween.
  18. Thread: lil wayne

    by jrskater1999
    Replies
    22
    Views
    1,360

    He and a bunch of Dew Tour people came to our...

    He and a bunch of Dew Tour people came to our local skatepark that just closed (moving not permanently closed). There was a video on the Berrics. He just skated around in the bowl. I liked the part...
  19. No one in my class doesnt do that except one...

    No one in my class doesnt do that except one which is the one im dating right now...
  20. Im pretty sure no one cares about the size if...

    Im pretty sure no one cares about the size if they arent a sleezy player
  21. You man-whore

    You man-whore
  22. The ones that aren't retarded and actually care

    The ones that aren't retarded and actually care
  23. Replies
    67
    Views
    5,337

    Im going as Waldo from Wheres Waldo

    Im going as Waldo from Wheres Waldo
  24. Thread: Cruising

    by jrskater1999
    Replies
    17
    Views
    885

    I guess since the weather is getting cooler,...

    I guess since the weather is getting cooler, people just wanna go cruise
  25. Thread: Cruising

    by jrskater1999
    Replies
    17
    Views
    885

    I earned enough money to order the Jolly...

    I earned enough money to order the Jolly Ranchers. Took me a couple weeks.
Results 1 to 25 of 252
Page 1 of 11 1 2 3 4