Search Results - SkatersCafe

Search:

Type: Posts; User: Skitch Lush; Keyword(s):

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    1
    Views
    2,470

    intermediate is more than tre's really its like...

    intermediate is more than tre's really its like fakie bigger flips' fakie big flips' switch things and yahh you are thinkin of beginner really.... but IM UP FOR IT :D
  2. Replies
    30
    Views
    3,440

    aight KULL3R ill set up a thread

    aight KULL3R ill set up a thread
  3. Replies
    30
    Views
    3,440

    timtheskatemidg 1 i love the pic Chelsea Grin...

    timtheskatemidg
    1 i love the pic Chelsea Grin all the way!!
    2 after you guys finish wanna do a 1v1 if posisble?
  4. Thread: IGOS

    by Skitch Lush
    Replies
    89
    Views
    8,556

    i dunno who's set it is... i think it is ghetto...

    i dunno who's set it is... i think it is ghetto birds.....
  5. Thread: IGOS

    by Skitch Lush
    Replies
    89
    Views
    8,556

    le match...

    le match
    http://www.youtube.com/watch?v=BahsZL4_1kk&list=UUrfnfpobkI7dCCHfwjGzpRw&index=1&feature=plcp
  6. Thread: IGOS

    by Skitch Lush
    Replies
    89
    Views
    8,556

    ima match it today/// who has the set?

    ima match it today/// who has the set?
  7. Thread: IGOS

    by Skitch Lush
    Replies
    89
    Views
    8,556

    i will try and match tomorrow

    i will try and match tomorrow
  8. Thread: IGOS

    by Skitch Lush
    Replies
    89
    Views
    8,556

    Agreed I is at S as well

    Agreed I is at S as well
  9. Thread: IGOS

    by Skitch Lush
    Replies
    89
    Views
    8,556

    I normally pivot my Fullcabs aha that was the...

    I normally pivot my Fullcabs aha that was the first time I have reverted One xD
  10. Thread: IGOS

    by Skitch Lush
    Replies
    89
    Views
    8,556

    your fullcab looked so dulkl D: like no...

    your fullcab looked so dulkl D: like no expression at all ahaha xD and yurp tyler looks like it is time to get them down
  11. Thread: IGOS

    by Skitch Lush
    Replies
    89
    Views
    8,556

    Skates ita your set

    Skates ita your set
  12. Thread: IGOS

    by Skitch Lush
    Replies
    89
    Views
    8,556

    damn man yah i normally just do a half cab then...

    damn man yah i normally just do a half cab then like catch it on my nose and , as my boy lavante says, kick into 3rd gear aha... but damn thats ****yy :/ anddd TYLER YOU SNAPPED THAT BOARD D:
  13. Thread: IGOS

    by Skitch Lush
    Replies
    89
    Views
    8,556

    3 matches and my set... full cab ...

    3 matches and my set... full cab

    http://www.youtube.com/watch?v=9AC8bMMPC_4&list=UUrfnfpobkI7dCCHfwjGzpRw&index=1&feature=plcp
  14. Thread: IGOS

    by Skitch Lush
    Replies
    89
    Views
    8,556

    ima have to do the matching and setting...

    ima have to do the matching and setting tomorrow... cant skate today cuz i had some church bull****
  15. Thread: IGOS

    by Skitch Lush
    Replies
    89
    Views
    8,556

    sorry i havent been on:/ i havent been allowed on...

    sorry i havent been on:/ i havent been allowed on my computer lately :/ i will do video with a match of all the tricks and then i shall set
  16. Replies
    25
    Views
    3,611

    i will match tomorrow... i had forgotten about it...

    i will match tomorrow... i had forgotten about it aha D:
  17. Thread: IGOS

    by Skitch Lush
    Replies
    89
    Views
    8,556

    im up for one :D aha :) i wanna try out...

    im up for one :D aha :) i wanna try out intermediate
  18. Replies
    25
    Views
    3,611

    Alright ghetto you in. And I'll match tomorrow as...

    Alright ghetto you in. And I'll match tomorrow as well
  19. Replies
    30
    Views
    3,932

    set...

    set
    http://www.youtube.com/watch?v=TBooEBSUrJ8&list=UUrfnfpobkI7dCCHfwjGzpRw&index=1&feature=plcp
    match
    http://www.youtube.com/watch?v=1qB3GwznZSs&feature=BFa&list=UUrfnfpobkI7dCCHfwjGzpRw&lf=plcp
  20. Replies
    25
    Views
    3,611

    alright lets start...bandeanies you can set......

    alright lets start...bandeanies you can set... then sk8er will set then i will
  21. Replies
    25
    Views
    3,611

    yeah man the more the merrier... lets try and get...

    yeah man the more the merrier... lets try and get a 4th person then we shall start if not... oh well
  22. Replies
    25
    Views
    3,611

    ha aight well lets see if we can geta c ouple...

    ha aight well lets see if we can geta c ouple more people in on thiss
  23. Replies
    25
    Views
    3,611

    beginner GOS anyone?

    hit me up if you are lookin for a friendly GOS.
    normal berrics rules with all that jazz. no toetaps, no heeltaps, no tail or nose taps,
    if you pop the oppent(s) must pop it.
    if you slide the...
  24. Replies
    30
    Views
    3,932

    treflips are pretty easy just scoop it, dont...

    treflips are pretty easy just scoop it, dont really flick it
  25. Replies
    30
    Views
    3,932

    set...

    set
    http://www.youtube.com/watch?v=GTTlgYN6CRo&list=UUrfnfpobkI7dCCHfwjGzpRw&index=1&feature=plcp

    match...
Results 1 to 25 of 41
Page 1 of 2 1 2